♥ rebecka ♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av rebecka - 29 oktober 2010 19:31

jippie , sista dagen innan höstlov  , fredag ;)

började m. bild ritade klart bilden på gustav xd   

sen ritade vi perspektivrum , kommer bild på det fredag efter lovet , sen hade vi svenska ,vi tittade klart på Shrek 1 , mkt bra film xd det kom in några 9or som ville titta på den :O

sen lunch , wok :)

engelska m. ulla , inget speciellt , precis som vanligt lärde man sig typ inget   

sist NO m. sten , jag tkt inte precis att vi var lungna , jag tkr faktiskt synd om sten ;S han får ingen respekt ... :)


HÖSTLOV :D


tog bussen hem , till lödde åkte jag m. http://frejja.bloggplatsen.se/ 

kom hem och gick ut med dexter :)

sen kom mamma hem och gick ut med dexter , monika och zingo  ,  

jag och pappa stack och lämnade in min mobil på lagning , han skaffade ett nytt simkort till ngt skit xp  och så köpte vi badskor till victor ;) inne på stadium mötte vi mango och uffe , de skulle köpa nya handbollsskor till mango , hon har haft samma i två år :O:O:O   när vi gick ut mötte vi skabbisarnan http://frejja.bloggplatsen.se/  och amanda sjölin

sen gick vi och tittade en sak om min mobil xp sen tbx till staddium och mötte åter igen skabbisarna xp sen skulle vi gå ut och mötte , jaá gissa vem ... frejja och amandaa  ;) när pappa hade tagit godis från amanda och de stack kom isabelle och jocke lööw där ... isabelle hade skelett kläder på sig för hon skulle på hallooweeeen kalas sen   

efter det åkte vi hem och åt taccos ;D  

  


KOMMER INTE BLOGGA PÅ EN VECKA , MEN JAG ÅTERKOMMER PÅ MÅNDAG EFTER LOVET !!!!!! LOOOOOVAAAA ATT TITTA  DÅ IGEN :) ANNARS BLIR JAG LEDSEN   

Av rebecka - 28 oktober 2010 20:02

idag åkte jag till skolan med eva (HH

när vi kom fram luktade det gulashsoppa :O men det var nog bara  för att det var det vi skulle äta 3h senare   

men skolan började med 70minuter NO kemi m. sigrid vi skulle lista ut vilken gas vi hade fått  i ett provrör , vi gjorde ofc rätt  ( jag och simon p )   

sen 1h matte m . steeen , räknade ett helt kapitel , 3.1    

lunch

sen fick vi reda på att det inte var ngn idrott för killarna skulle spela innebandy i hallen -.-'  så vi tittade , första matchen vann de med 5-0 det är bra (y) sen spelade några andra lag sen var vi tvungna att gå för att hinna till religionen :(

sen religion i 40minuter .

vi skulle ha religionsförhör och elin a hade skrivit ner lite av läxan på handen , maria såg det och bad elin visa vad hon hade skrivit , på ngt vis fick elin henne att gå iväg och dela ut resten av förhören då sudda elin ut det och maria komtbx för att titta , hon frågade varför elin hade suddat ut det och elin sa att det var för att det var privat :O maria sa : hoppas att det inte hade med religion att göra , nej sa elin xd

menmen det var bara fem frågor , men jag kunde ändå inte alla xd

sen åter igen när alla hade slutat hade vi SO m. carro , vi gjorde individuela uppgifter xd sen efter 1h slutade vi (Y)

jag tog bussen til center syd och köpte : en blyertspenna , en svart penna, ett kladdblock / läxblock , ett ganomskinligt nagellack , ett lila nagelllack  och ett svart graffitinagellack     så har precis målat naglarna och pluggat, nu ska jag dusha  , sen ska jag .........


     thats it , 

NEJ nu kom jag på enkul sak xd när jag och som satt och väntade på bussen kom det en tjej som rullade en rullstol med en gammal tant , tanten hade bara en tand , men hon rökte ändå :O!!!!

kom på en sak till , dexter har klippt sig ... han är 10ggr smalare och inte alls  lik sig , men han är ju urgullig ändå :D

Av rebecka - 27 oktober 2010 19:45

idag = onsdag


dagen började med 80min spanska m. desirée      

sen 40 minuter engelska m. ulla   

 40minuter NO fysik m. steeen    

lunch

sen 80 minuter slöjd m. barbro , yeah blev nästan klar med förkläde xp   

efter det 50minuter matte m. steeen    

sist , när alla hade slutat hade vi 40minuter SO m. caroline    


sen tog jag väl bussen hem , åt fixade lite sen  handboll , med landslagsstjärnorna (elr junior elr nått sånt xp) Clara Monti Danielsson och Maria Adler , vi tränade försvar , fattade inte vad det gick ut på , men jag lärde mig säkert jättemkt     hem och äta , plugg sen sova :$


     

Maria Adler                Clara Monti Danielsson


Av rebecka - 26 oktober 2010 20:29

jag slutar nog att blogga , ingen tittar typ :(


men livet går vidare ändå :D

btw dagen : det var stopp på motorvägen så jag kom 4minuter sent till SOn m.                       caroline , hon brydde sig typ inte , fick lära oss om olika kemiska                           vittringar elr nått sånt xd   

              engelska m. ulla , vi gick bara igenom något skit -.-

                svenska m. maria , vi tittade på shrek 1 xd väldigt bra film ;D

             lunch

            musik m. erik vi körde en liten lek i början , jag skulle lyssna på främling                         och sammtidigt nynna melodin för alla , så jävla fail xp

              spanska m. desirée , kmr nt ihåg vad som hände :)

           elevens val : syslöjd , fast just nu gör jag en nalle i korsstygn , så jävla                   drygt -..-


förtiofem minuter senare = handbollsträniing på rutsborg :)

sen hem och plugga , äta och dusha , ( samma varje dag :O  )


   2010 :)







Av rebecka - 25 oktober 2010 22:24

nu sitter jag och äter varma mackor (hh

men det har jag inte gjort hela dan xp

dagen : 9.00 klassråd m. sten o benny

           NO m sigrid , hon fick ett russinpaket att explodera  och då skrek malin , så blev sigrid assur och skällde ut malin :O

             idrott m. benny , spelade basket , jag och josse ägde , HAHA   

              lunch 

              matte m. sten fick reda på matteprovets resultat      

                                maxpoäng :16/14 ¤¤¤¤¤ mina poäng: 16/14 ¤¤¤¤ :D (stolt )

                    håla : jag och elin r flumade .. jäkla läskig städkille , fast du förtjänade det elin ! m men han tryckte huvet mot fönstet och log så jävla äckligt leende , elin gömde sig bakom mig så han stirrade på mig :S

                      sen spanska m. desire 


buss hem m. som och frejja :D

när jag kom hem stack jag och mamma till landskrona för att leta tapet till toan xp trevligt   


hem äta och pluuuuuuuuuugga ... -.-


godnatt   


   josse -

Av rebecka - 25 oktober 2010 18:32

vill bara säga att vi är bäst ! , hk ankaret F97 vann steg 1 F96:D


+ min cepe mobil funkar ente så jag har min gamla , typ inga nummer ;S


kommer inlägg sedan om dagen och pervo städaren :O

   batolia xp

SM

Av rebecka - 22 oktober 2010 15:52

wiho , fredag och slut på skolveckan (h om några timmar åker jag och handbollslaget hkankaret f97 (L) till göteborg för att spela SM 96 i helgen , mkr att äga :D


men dagen började med bild : vi ritade av en bild uppochner , blev faktiskt nöjd :O

efter det en halvtimmes rast och sen svenska men vår lärare kom inte ( vi skulle ha vikarie ) men så gick hanna och bella och sa att ingen lärare kom , och då kom vår musiklärare och sa att han skulle vara vikarie , erik , men det var väl okej egentligen skulle lekitionen varit 80minuter lång , men vi blev släppta 10minuter tidigare så lekitionen var bara 50min   

sen LUNCH

engelska m. ullllaaa :(

NO m. sten och sen sluta , han väger bara 75kg :O:O


sen sprang jag till bussen och åkte hem , packade inför SM och nu ska jag äta ;P


P.S som ni fattar kmr det inte att komma ngt inlägg i helgen men messa vetja :D ( fast inte efter klockan elva , för då har tränarna samlat in mobilerna :O )


0736872330


   vi ska vinna !

Av rebecka - 21 oktober 2010 21:59

ALLA SOM LÄSER DETTA SKA GENAST BÖRJA SPRIDA MIN BLOGG , HAR INTE ALLS MÅNGA LÄSARE PLZ SPRID !!!! (L <3


     thihi , beroende av bilder xd 

Omröstning

"skriva" om ...
 min dag
 nyhet
 dagens bild
 ngt citat elr så
 flummigt inlägg
 video från mig dag
 video från t.ex youtube
 annat , KOMMETERA !!!

klockan ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards