♥ rebecka ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av rebecka - 31 maj 2011 21:06

jag = dålig bloggare , men bryr mig nt :)

har nt varit inne på datan varken söndag elr igår ;)

men nu e jag . 

på svenskan skulle vi säga olika filmer som utspelar sig i ett o samma rum , alla sa massa skräckisar ,

så kmr elin ahlinder : my little pony :)

magnus : det är ju bara små avsnitt .

elin : det finns en långfilm oxå , den är bra :)

 

mitt förslag var björnes magasin ;)

fast det finns nog ingen långfilm med honom , såfall hade den varit sämst :

o  

Av rebecka - 28 maj 2011 17:15

ja , jag pallade nt blogga igår , var nt ens inne på datan :s

men i förrgår bakaade jag kaka   

o igår så bakade cassandra en kaka (på min mobil)

 

den blev fin ...


idag har jag rensat ogräs  så nu är allt det gröna (längst bort) borta , o det är planterat ny dill -.-'

Av rebecka - 26 maj 2011 19:35

japp terrariet med klassen, sten o sigrid idag , 

frank(enstain) visade oss runt ;)

 

nej men han såg typ ut så o han hette frank .

här kommer biiilder o videos , hhaha mobba nt vår klass xp

                         

o


 

inte så bra kamera jagvet men tkt att ni skulle få se ändå :)

Av rebecka - 26 maj 2011 19:28

igår bloggade jag nt för mina inlägg försvann varje gång jag tryckte spara -.-

o jag kopierad men det funkade inte heller :o

   

dessa bilderna hade jag , men jag kmr nt ihåg vrf :s

( INTE MMINA FÖTTER )

Av rebecka - 24 maj 2011 21:16

vill bara fråga , 

ser jag ut som en groda ?

 

när jag hoppar ?

 

Av rebecka - 24 maj 2011 20:44

det här var vårt schema idag ;)

   jaa , först film 

                  sen typ fyra hörn och heta stolen :s

                  film

                  mat

                  avslappning - fick ont i ryggen så petade på bella :$

                  snacka om våld i hemmet o en kvinna berättade hur hon levt med sin man i femton år o han slog henne o drog henne upp o ner för trappan i håret :o

                  läsa om en tjej som hade ofrivillig sex 


så ja ... toppendag :d

nej men bättre än vanlig dag ;)


hittade bilder sen påsklovet , :)

 


     den sista är tvångsfoto av mamma -.-

asså hon tvingade mig ;)

skulle bara visa ATT JAG ÄR SKIDÅKARE MED XD

oj caps lock :s

Av rebecka - 24 maj 2011 16:36

håller på o ser denna film

faktiskt ganska bra , skadar ju nt att skådespelaren josh är söt också :)

 

idag snackade vi bara om våld o sån , såg halva en läskig film , asså ingen skräck men hemsk , den hette typ när mörkret faller :s

nu ska jag se vidare på life as we know it >.<

Av rebecka - 23 maj 2011 20:13

skola -   

utveckligsamtal -  

beachhandboll -  


ja that my day , :)

har nothing att skriva om :(

jag ska nog komma på ngn .... vänta ....

sjukt synd om dessa personer :    


kommer ihåg att första ggn jag var med lollo s tittade vi på siamesiska djur o människor på datan .

undra hur de ttvå  längst up gör för att gå , tänk om de vill åt olika håll :s  happt face ..

  

Omröstning

"skriva" om ...
 min dag
 nyhet
 dagens bild
 ngt citat elr så
 flummigt inlägg
 video från mig dag
 video från t.ex youtube
 annat , KOMMETERA !!!

klockan ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards