♥ rebecka ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av rebecka - 31 januari 2011 21:06

juste glöm inte att "gilla" på fb !

finns knapp på min blogg till vänster ------>

  

           

ni kan nt trycka på dessa bilder men det ser likadant ut to the left ---->

31

Av rebecka - 31 januari 2011 20:42

tjjaaaaa , 

idag är det måndag :(

om ngt särbarn nu skulle missat det :O

men jag är cool ;)

om ngt särbarn nu skulle missat det :O

jag lyssnar på "big city life" får minnesluckor av när jag var sjuuukt  liten :O

be a fried of mine ... do tyou ever get lonley .. big city life .. nana (L)

"gilla"

men iaf , hallå alla får gilla min blogg till facebook , älskar er då ...

även om jag inte vet vem "ni" är 0.o

jjaja , nu mst jag plugga på engelskan o spanskan .


snygg o smart , du såklart ...

city life (L) dööör , så fkn sköön   

Av rebecka - 30 januari 2011 20:30



igår städade jag heeela dagen -.-

fast jag valde det själv det, bara blev så lixsom :O


och idag fyllde faktiskt jag fjorton år :D

fast det var inte så suuuuper kul ;)

först presenter , sen ut på isflak vid havet m. bell lööw :)

det var faktiskt kul :)

sen bio m. victor o mmamma , litte fockers , jävligt pervers film :O

men det fattar man ju på namnet :P

sen gäster , lööw   

o vi spelade wii super mario bros new , typ xs

om du läser detta cass ska du veta att jag blev ännu argare än när vi spelade , ville fan bara slå ner bell ,  fyfan vad hon köttade !!!


juste jag fick :

kläder

väggklistermärken

tre miranda nallar :D

två halsband

o pappa sa att datorn han hade beställt till mig var sen :P

    

nattinatti  (L  

elva st nallar , varar 2 är av gummi xd

de mista då asså ;)

Av rebecka - 28 januari 2011 22:25

skriver detta inlägg via mobilen .känns konstigt men smart xdidag är det ju fredag som nog alla vet , och det är bara en DAG kvartills jag blir fjorton år :oascoolt ju !asså att jag fyller år ;)synd att sverige förlorade i handboll men vi kan ju komma trea :dbtw , danmark är i final i vm för första ggn på 44år , bah så att ni vet det ;) P.S man kan inte lägga in bild :(

Av rebecka - 27 januari 2011 19:31

idag har vatt en sjukt dålig dag .

fattar inte vrf de man litade mest på nu bara sviker .

jävligt besviken ...

trodde verkligen att folk förstår .

att stå utanför ett omklädningsrum när ngn snackar skit om en .

nej

bara besviken    .

Av rebecka - 26 januari 2011 16:58

dissa ej låten , så jävla skön refräng  .

diggar den stort !!!

Av rebecka - 26 januari 2011 16:45

jag vill superdupergärna flytta !

skrev jag det igår ? 

om inte så är det för att allla mina kompisar bor där , 

spelar handboll där . 

o går i skoolan där !

nästa år går min brorsa i lund på gymnasie så det är närmare för honom också !

+ att han går på jujitsiu där , o pappa jobbar i lund , o mamma har lika

långt till jobbet härifrån som därifrån -.-

men dexter ja han har ju finare natur här , grrr vad jag älskar honom !

nu äter jag digestive   

namnam :D

  

Av rebecka - 25 januari 2011 16:46

hallå , igår skojade jag bara :D

jag är inte kär , vet inte vrf jag skrev et , bara random :S

men idag bakade jag och agnes pizza på hemkunskapen ,

det blev faktiskt gott även om jag gjorde fel ett antal gånger   

nu mst jag plugga , känns som om jag skriver det varje dag ...

men såfall stämmer det :O


haha helt klart konstig xd

Omröstning

"skriva" om ...
 min dag
 nyhet
 dagens bild
 ngt citat elr så
 flummigt inlägg
 video från mig dag
 video från t.ex youtube
 annat , KOMMETERA !!!

klockan ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards