♥ rebecka ♥

Alla inlägg under december 2010

Av rebecka - 31 december 2010 16:07

min data har inte funkat på en vecka så har inte vatt inne ;)

men mst bara säga att HK Ankaret f97 är 8:onde bäst i norden på handboll , o det är braaaaa :D

men god jul och allt sånt skit.

pallar inte blogga på lovet å kmr kaanske tbx det 10onde ;P


GOTT NYTT ÅÅÅR !   

Av rebecka - 22 december 2010 21:57

tror jag skrev fel på förra , hon under täckena var nog jossepusse (L


nu har jag precis dushat, spelat handboll med mixade lag med/mot killarna :)

det gick väl ... sååådääär   


nu ska jag .. vet inte , men hejdåå :P

  


jag vet att mina ögon typ går i kors på bilden ,

men skit i dom ,

btw inget smink xd

Av rebecka - 22 december 2010 14:52

nuhar man JULLOV och det gillas :D

när jag kom hem gjorde jag och mamma ett pepparkakshus ,

fick lagas 7 ggr , men nu är det helt "host"

2 dagar till julafton , fattar inte att det är så snart :O

men det äär det :D

hejdååå   


sry för att det inte blev nått inlägg igår :(

  

men såhär kan det se ut när jag sover över med cassandra bilden upp då asså xd

hon ligger under allt :)


  

ja o det va jag ;)

Av rebecka - 20 december 2010 22:35

kmr snabt inlägg nu .

har fått tbx min mobil o den funkar :'(

om den inte hade funkat hade ja fått en ny ;)

vi loosa mot hässleholm , men skit samma alla var typ 2m långa om 1m breda :O

gonatt (L



har ingen bild på laptop-en så kmr 2 bilder imoorn   

Av rebecka - 19 december 2010 13:10

idag ska jag spela handobll , 

första ggn på 2veckor :D:D

ska möta gruppettan hässleholm i 96B ,

fast vi ligger 3a med en mindre spelad match ;P

jag önskar oss lycka till , tror vi kmr kötta

är ju frisk igen    

mst dra nu så bbyyyye ;O

   tkr den passar på min blogg xo

Av rebecka - 18 december 2010 13:00

idag har jag bara chillaaat ;P

så kan ju inte skriva så mkt mer xd

nejj , det kan jag inte , jO !

snart e de jul   

   

önskar ny mobil , min gamla ( på bild över ) är sönder :O

så önskar mig en htc desire ( på bild neråt ) touch ^^

  

Av rebecka - 17 december 2010 17:23

nu är det 5dagar tills vi slutar skolan (H

alltså 7dagar till julaFton    

fast jag har kommit på att min nedräknare till jul visar att det är 6dagar ^^

o det stämmer inte , skrev att den skulle räkna ner till 24/12-10

men den värkar vara lite skuuum , tomteskumm ;P

nej bara skuuum ... 



fail :S

lite gammal men ändå ;D


Av rebecka - 16 december 2010 21:53

idag är idag ,

och snart är det juljuljuljuljul !?!?!??!!

+ att snart är det juljuljuljuljuljul :O

hallå visste ni att det är juljuljuljul om en vecka och en dag ?! ;P

asssså juljuljuljul JUL !!!!!    

jippie :D

men nu ska jag nog börja träna på engelskan till imorgon ,

typ 20oregelbundna ord ;P

   två digestive

   en tomat

   tre riskakor med ost

så kan ett mellanmål se ut hemma hos mig ( jag då ) xd

Omröstning

"skriva" om ...
 min dag
 nyhet
 dagens bild
 ngt citat elr så
 flummigt inlägg
 video från mig dag
 video från t.ex youtube
 annat , KOMMETERA !!!

klockan ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards