♥ rebecka ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av rebecka - 31 augusti 2011 18:27

idag på musiken skulle jag o elin satnna för att "visa vad vi kunde" 

så vår musiklärare barakan ni stämma en gitarr 

svaret : nej

så han stämde o så skulle jag spela , började skratta för visste nt vad jag skulle göra . men det gick bra , sen han bara nu ska ni spela på kongatrumma.

HAHAHA vi skrattade men gjorde det lite halvhjärtat .

sen skulle vi spela trummor , så frågade han om vi hade lärt oss sån dadadadamd . asså sånt coolt på trummor när man slår massa olika .

svaret : nej

okej spela vanlgt då.

sen : var är tangenten C på  pionot , peka .

................................

vet ni inte ?

svaret : nej

allvarligt 

svaret : ja

så visade han sen skulle vi spela .

o så sa han , ja jag ville bara veta vilken nivå ni var påå ...

SÅSÅÅSÅS pinsamt , jag och elin sprang iväg o gapskrattad e....

sen när vi skulle till nästa lektion (dirket) så sa hon , jag trodde jag skulle dö där inne . då kmr han såklart precis då och säger : jaha på det viset , och ler -.-

   kreta

Av rebecka - 30 augusti 2011 21:43

gick jättebra på agilitin (vet inte hur det stavas och pallar nt titta upp det) idag.

sen när vi kom hem ville dexter bara gå med mig o sitt amed mig , jättekul för annars är han sjukt mammig -.-

imoron kmr videoklipp från veckan , när det skjuts harpun o sånt i skolan ...

på bussen hem var det typ två halvfulla 95or o en halvfull 98 , gissar bara men alla tre var helt högljudda o en gick o snacka med alla , vet nt om de spelade men det var lixom klockan två på dagen o.O  

pelikaner är coola :)

Av rebecka - 30 augusti 2011 17:35

tog skolfotto idag , ett problem jag insåg när isabell sa det imorse,

jag hade nämligen glömt det så hade inte spec fina kläder o hade rufsigt hår o var osminkad :o

men vi säger att det gick bra endå.

det gick bra endå :D

så var det saágt .

om en halvtimme ska jag ut i regnet o springa med mina cepeonda ben

(har superont) jag ska springa med dexter  på en agilitybana där alla andra typ äger :(

jaja då vet ni vrf jag är sjuk imon ;)

såhär kan det se ut : (inte min hund)  


ps . glöm inte omröstningen !!!

Av rebecka - 29 augusti 2011 21:19

ska lära dexter ett trix så sökte på det , o då kom dessa klippen upp,

så awsome !

Av rebecka - 29 augusti 2011 19:26

skola check

träning check

skitmycket träningsverk check ..

jajaj , kom på att sen typ ett år tbx så ser headern ut såhär på ankarets klubbsida

     ja såklart  nt en röd ring till höger , men det är bara för att  jag ska visa att det var jag 2007 elr 08 :)


ngn som har ite sprayburk till kenneth , helst lila och vit , (han är en cykel)

skriv på fb såfall ;)


tack tack , nu ska jag plögga =)

Av rebecka - 28 augusti 2011 21:42

såja , nu ska jag snart äta kvällsmat ska bara lägg ain ngn bild från kreta , vi tog 146bilder men dessa blev "bra" :)   minen + handen   våg :o      jag o bror        hah   HAHAHA      bror o jag :)     hhaha


ja många cepe bilder , men de var roliga :)

Av rebecka - 28 augusti 2011 15:12

tränade idag , det var ngn skåneträning där massa olika kmr få vara med :)

o idag var jag med o det var pissjobbigt -.-

men hallå sök på hk ankaret på wikipedia .. all f97 borde vara stolta :D

haha jag som gjort ändringen igårkv ;)

jaa , det var allt ;)

gilla gilla gilla :)

Av rebecka - 27 augusti 2011 16:30

har gjort en bild ill denna låt idag .

belv nt jättenöjd men här e den ;)  ska föreställa dansande människor i ett huvud ;)


GLÖM INTE MIN OMRÖSTNING !!!

Omröstning

"skriva" om ...
 min dag
 nyhet
 dagens bild
 ngt citat elr så
 flummigt inlägg
 video från mig dag
 video från t.ex youtube
 annat , KOMMETERA !!!

klockan ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards