♥ rebecka ♥

Alla inlägg under november 2010

Av rebecka - 30 november 2010 21:00

hejhoppgummisnopp ...

idag så vardet handbollsträning ,

fattar ni hur boring de e att vara kant när man hela träningen bara kör 9meternövningar ?!

ASBORING !!!!!!!!!

i 45minuter sprang ja bah fram o tbx på planen    

spelade ingen roll om jag var fri, fick nt skjuta !? :O

men nu mst ja plugga 

spanskaprov imorgon , har typ nt pluggat så mkt :S

men hatar det cepespråket   

behöver nt spanskan i mitt vuxenliv

ska ble arkitekt ^^)

för er som nt vet vardet är så är det en sån som ritar hus ;P


MEN NU ska JAG PLUGGA  ;P btw jag har en random kompis     

Av rebecka - 29 november 2010 21:29

blev skorna till vänster , tkt det blev bra ;P

men nu ska jag plugga lite

o sen nanna kudde xd 

gullit uttryck ju ! :D

men ja som sagt XD

+ jag kan böja verbet "SER" på spanska kolla : SER

                                                                    soy

                                es

                                eres

                                somos

                                soís

                                son


jag tror det e så iaf   

  

haha , bild på mej och frejja i somras , ssSuperssSexiga ;P

Av rebecka - 29 november 2010 17:24

efter skolan tittade jag lite skor .

hittade ett antal men det står mellan dessa :

  

både från dinsko ,  snääällla hjälp !

säg vilken ni tkr !

TACK (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

inte överdrivet alls ... 

nejnej ...

JO !

men skit samma , för nu ska jag äta lasange för det tkr  ja'e gott :D


sjukt skön låt , fasst sickmanick gammal :O

Av rebecka - 28 november 2010 17:16

iadg var det upp kl.11

när jag käka frukost fick jag reda på att vi skulle åka pulka me baarn !

fast det var okej , förutom att mitt ben typ är en enda stor jävla svullnad :(

gör skit ont    

sen åkte jag och mama för att köpa vinterskor .

hitta inga ... ngn som vet några bra ? ;P

men sen hem och snart ska jag äta ;P


ja , nu ska jag äta .






I LOVE YOU 

Av rebecka - 28 november 2010 00:30

nu har jag precis sett toy story 3 ,

först tittade vi på skräckfilm me pirajor .

inte kul...

sen bytade vi till toy story 3 ,

mkt bra film tkr ja xd

nje men jo !

nä inte den bästa men helt ok   

fast nu ska ja nog sova ^^P


  

redigerad rrepris från igår .. elr nått xd

Av rebecka - 27 november 2010 12:09

hej , 

idag ska jag spela handboll.

men det är inte förrens senare xd

ska snart ut i snön m. brorsa och hund dexter (L

men först slänger jag in detta inlägg m. bild och låt ;P

  


enjoy !


Av rebecka - 26 november 2010 17:32

haha idag efter skolan blevcassandra bushad7ggr

malin hannson(som hon stavar det xd ) 3ggr

ella 1ggr :)

som 2ggr ;)

men sen blev vi typ tillsagda 5ggr elr nått att vi inte fiick , men sket i det gjorde vi   

sen stack vi ( jag , som o cass ) hem till cassandra och blev tvingadde att dricka ljummen oboy xd

sen tbx till snöbollsfait ,

som ville inte va med för hon skulle me bussen vilken sekund somhelst 

brydde sig killarna ?

NEJ !

men så mulade de cassandra sjukt mkt så hon fick svinont i ögonen ,

så jag mulade johan , lucas, guilio o ALFRED !!!!!!!!! :O

jag ägde (yy

sen stack vi till cass och sen stack jag till skolan igenigen för då kom mamma och hämtade mig

nu e min morbror här , han fyllde 51år igen (I)

så mst dra ,, seya !

   0736872330 ad

Av rebecka - 25 november 2010 22:05

fyfan va jag e speedad :D::D:D:D

skulle pluggat som fan nu men palla det ? 

jag kan näääästan allt xd

är glad för jag har kul   

OMG va jag e rAndOm ! :P

men bryr mej inte , jo lite kanske ...    

men jag hade tänkt att lägga ut en låt men vet inte vilken, så det får va xd


hejdå alla cepe barn !   

Omröstning

"skriva" om ...
 min dag
 nyhet
 dagens bild
 ngt citat elr så
 flummigt inlägg
 video från mig dag
 video från t.ex youtube
 annat , KOMMETERA !!!

klockan ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards