♥ rebecka ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av rebecka - 24 oktober 2011 19:16

har börjat plugga på hemkunskaps provet nurå , har prov imorn morgon :$

men jag är ganska king på att klara mig på sånt :D

nu har de gjort bloggen bredare , ser proffsigare ut men alla gamla bilder och texter ser tyvärr konstiga ut , men det stod även att de håller på att fixa med bilderna , så det ska gå bra serru ;)

spelat handboll idag , fys ..........................................

innnan träningen va jag hos elin , skrattade hela tiden O.O

as kul kan man kanse tillägga då  ? :o


här är dock en taskig bild på henne , mkt finare i verkligheten men HHHAHAHAH!!!

hon är sig nt ens lik .... ellooor ?

Av rebecka - 23 oktober 2011 11:31

nu jag jag stigigt upp ... elr ja för en h  sen .

usm idag igen , ska kötta , konstigt ord.

känns som om jag skriver samma saker som louise o.O

men palla .

hejdå !

Av rebecka - 22 oktober 2011 23:36

ja , upp imorgon , earrlly . 

elr ja runt tio elva tror jag , spela två matcher imorn , har bara legat o slappat nu i några timmar så gälls som lite sömn .

 

Av rebecka - 22 oktober 2011 20:09

första dagen är då avklarad i usm .

första matchen mot bankeryd 17-10 till oss.

andra mot torsland 22-6 till dem .

mellan matcherna :


 
 

Av rebecka - 21 oktober 2011 15:39

nu är de ju fredag = frihet

 

kaddafi död = frihet

   

elins text kom ut , den heter = frihet

har nt tittat på detta klipp , men det är så att elin text kom inte ut så vi prövade att öppna en sak o.s.v då kom det ut totalt = 42andra sidor -.-

i början flabba vi ihjäl för varje papper som kom fel men sen var det inte så kul :(


 


och 45min drar jag till bjärred (handboll) 

sen ska jag  va i borgeby resten av kvällen , vi ska till kompisar :)

Av rebecka - 20 oktober 2011 21:57

har fått ny mössa :)

nej , pappas gamla :o

träning med lugi var precis som jag trodde : tråkig för man kan nt vara glad typ :s

oseriösa träningar äger ju annars ??

men handboll e bäst ändå (efter mig)

 nnu äter jag banan , sen ska jag snarka (jag snarkar inte) men ska sova ;)

 

Av rebecka - 20 oktober 2011 18:26

älskar handboll så sjukt mkt , ska sticka nu så slänger bara in en snabb bild (2)

 I'm so exited that I just can't hide it ... ellor ?  

Av rebecka - 20 oktober 2011 17:24

på idrotten hade ngn vår hall så vi fick spela fotboll ute -.-

men jaa ... -.-

sen på so:n hade vi prov ,hälften av frågorna har vi nt gått igenom o det finns ej i boken -.-

vi ska klaga ... -.-

men blev klar tidigt spå då fick man gå (en timme innan) :)

snart e det handboll , elr ja klockan sju , ska träna med lugi ... -.-

inte kul för då kan man nt dampa -.-

matte :

 

o jag äter mkt :D

   riktigt fin talriksmodell , för jag tog osså ett knäckbröd ;)


men nu ska jag äta :$

Omröstning

"skriva" om ...
 min dag
 nyhet
 dagens bild
 ngt citat elr så
 flummigt inlägg
 video från mig dag
 video från t.ex youtube
 annat , KOMMETERA !!!

klockan ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards