♥ rebecka ♥

Alla inlägg under februari 2011

Av rebecka - 28 februari 2011 20:35

kul att det kanske inte finns converse m. liten sula i min storlek :(

ÅÅHH !!!!!!!!!

vill inte ha hög sula , asså de är snygga men vill ha smaL!

taskigt :(

NYHET :

Tripoli.

 Muammar Kaddafi förnekar att regimkritiska demonstranter i Tripoli gett sig ut på gatorna. I en intervju med tv-stationen ABC sade han att alla libyer älskar honom.


så jävla sär !

fyfan tänk att bo i libyen , hmm gör omar fortfarande det , ngn som vet :P ?

jaja , tbx till converse , vill ha svart m. smal sula , bara så att alla vet :)

nu blev det "vet" på ny rad två ggr :O

asså ttta upp så kanske ni fattar ;)


mitt dagens ord : båt (L


mitt dagens djur : elefant :O !!


mitt dagens längtan : HELG !!!

   -

Av rebecka - 27 februari 2011 18:55

så nu är det så att jag , ngngång i framiden ska byta header .

så nu vet alla det :)

nu ska jag sörja för att sportlovet är slut .

förjävligt!!!!!!!!!

nästa vecka två engprov o nästnästa spanskaprov :(

NYHET : Fredrik Nilsson hittar mer än hälften av sin mat i butikscontainrar. Men han skulle kunna leva på det om han var lite mindre lat. Han berättar om sitt bästa fynd, som var åttio stycken banansmoothies och säger att han till och med brukar hitta toapapper och folköl.


:S

inatt sov josse häär för mamma pappa o vic var borta ;)

i malmÖÖ :O

ja iaf nu ska jag göra sallad :O   

Av rebecka - 26 februari 2011 13:12

som jag har sagt innan så suger det att blogga ,

typ världens tråkigaste sak -.-

men jag håller i .

fast igår hade jag faktiskt inte tid att blogga.

tog bussen hemifrån klockan ett till bjärred för att en halvtimme senare ta en annan buss till malmö .

där spelade jag laserdome m. bella brandt , lollo(a) brandt, som songleknok, amy lykkegaard, olivia lindfors (stureebooooii), josefin lindström och ella anderSSon :)

jag kom tvåa i vårt lag o sexa av alla :D

sen stack vi till entré o var där i typ lång tid ;)

när jag till slut kom hem , ganska trött klockan åtta ringer ngn o mamma säger : nu sk avi till jönsson .

man bara ÅÅÅHHH ! fast det var josse jjs födelsedag såå man kan ju inte skippa lixsom , fast det hade jag nog aldrig gjort xd

o så kom vi hem klockan ett , o då gick jag lixsom o la mig :O

DÄRÖR kom det inget inlägg igår :D

NYHET : Handbollsstjärnan Jonas Ernelind är död. Den före detta landslagsmannen avled på fredagen i sviterna av cancer, 34 år gammal.

  

:(

  

Av rebecka - 24 februari 2011 20:55

såja, nu var man hemma från danmark ( elr ett tag sen )

det var pappa jag vicke ville bella o lollo (brandts) som var där 

+ alla danska oalla anda som var där ?

men de sov över från igår till idag sså vad gör man då ? (asså inte alla danskar utan brandts barnen - jonathan.)(minustecken- )

RITAR APOR PÅ PAINT SÅKLART !!!!!!!??

 , jag o bella bästämde att vi skulle göra oseriösa apor medans vi sa att de skulla vara seriösa till lollo :D

här kmr de :

först har vi louises halvklara:

  

o bellas klara :

  

O MIIN KLARA :

   felåt ,

var lite onormal igår :S

okej b*jset hade nog vatt där vilken dag som helst :O !


NYHET : Marcus Hellner tog guld i sprint vid skid-VM i Oslo. Emil Jönsson tog brons, bakom norske tvåan Petter Northug. Jesper Modin slutade femma.

  

   såhär kan det se ut , lollo , victor o bella , min naglar lyser som två blå prickar mitt på bilden ;)

Av rebecka - 23 februari 2011 20:54

det bli ingen nyhet idag , men jag skriver ett KORT !!!!!!!!!

asså inte ett vykort elr så utan ett inte långtkort , 

louise brandt andas sjukt tungt nu överdriver hon nog , o nu slutade hon.. ajdå nu började det igen .

iaf , bella , lollo och ville ska sova över här för imorn ska vi till

 danmark :D:D:D

fast ville o bella är asociala , sitter o .. ehm vet inte jag o lolla är här uppe o vic bella o ville är där nere .

nuu ska jag o lollo spelabomb it för vi är bra på det :)

lollo borde heta lolla , det var kul :D

  

Av rebecka - 22 februari 2011 14:28

hade gäster igår , o de sov över , fortfarande här xd

men  just nu spelar de ( victor o bell ) spel på ipaden ^^(

så jag hamnade här 

NYHET : Ett hundratal människor befinner sig fortfarande i resterna av jordbävningsdrabbade byggnader i Christchurch, enligt myndigheterna, som också varnade för att dödssiffran på 65 kan komma att stiga avsevärt.


vrf finns det typ bara dåliga nyheter ? :P

aldrig nån bra :(

jaja nu ska jag titta film :O

o på tosdag blir det danmark o fredag malmö , elr var laserdome nu ligger :S

  

Av rebecka - 21 februari 2011 20:04

sry men blir inget inlägg idag , förutom detta :)

men imoron I'll be back !!!!!!!

Av rebecka - 20 februari 2011 19:40

tänkt om jag skulle skriva ett HELT inlägg på spanska :O

det hade typ blivit hej vad heter du. jag heter rebecka. vad gör du. jag skriver. du då ? jag äter. okej. var bor du? o.s.v xd

roligt va ? :P

men seriöööst nu , elr jag är aldrig så jÄÄtteseriös ...

nu ska jag lägga ut nått roligt , när jag hittat nått ...

såja nuu ska jag se på solsidan :)

Omröstning

"skriva" om ...
 min dag
 nyhet
 dagens bild
 ngt citat elr så
 flummigt inlägg
 video från mig dag
 video från t.ex youtube
 annat , KOMMETERA !!!

klockan ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards