♥ rebecka ♥

Alla inlägg under mars 2011

ops

Av rebecka - 31 mars 2011 22:34

glömde typ att blogga idag , ses imorgon :S

fast då kmr det kanske inte heller inlägg ska se never say never ;)

Av rebecka - 30 mars 2011 20:13

har pluggat ganska mkt nu :D

så kan nog klara av biologiprovet imorgn ganska bra ^^

men idag på slöjden fick jag göra klart min klocka .

så gär kmr en bild :

  ja ni får vända huvet ;)

Av rebecka - 30 mars 2011 16:31

ja jag erkänner , glömde blogga igår , men shit tha same xd

för igår var jag m flix o flugan , o josse lindström ,

anteckna det , nej men jag hann ju nt lägga in ngt under tiden o sen skulle jag spela match mot pandora direkt efter , o sen pluuugga :(

men vi vann m. 15-12 fast det känndes som om vi hade matchen . 

gjorde faktiskt 4mål , jag vet sa fel innan flix , menmen ...


NYHET : Thailand.  Översvämningarna i Thailand fortsätter skapa problem. Sara Jensen från Malmö har inte kunnat lämna sitt hus på ön Koh Samui på flera dagar.

 

Normalt sett skulle det vara torrperiod nu. Istället har det regnat i två veckor. Enligt Reuters uppges nu 21 personer ha omkommit i samband med översvämningar och jordskred i Thailand. Nära en miljon människor har drabbats av de kraftiga skyfallen, som orsakat att flyg- tåg och båttrafik ställts in i flera regioner.


ja som vanligt ingen kul nyhet så :(

 


Av rebecka - 28 mars 2011 21:07

på måndagar blir det bara små inlägg för först skola , sen handboll , 

hinne inte hem imellan  , sen direkt till agility , 

sååå nu vet ni det ;)

NYHET : Ösersund. 

En pojke anfölls av en björn vid Funäsdalsberget i Härjedalen på fredagseftermiddagen.
 

Pojken blev biten i båda benen och riven på ryggen.

Pojken, som är född 1998, och fyra andra jämnåriga barn åkte skidor offpist när de råkade åka över ett björnide.

Björnen ska då ha vaknat och dragit ner en av pojkarna i idet, uppger polisen i Jämtland.
– Han kunde själv ta sig upp ur idet, säger Emma Ekdahl, vakthavande befäl vid polisen i Jämtland.


vet halvgammal nyhet men ändå xd

as scary :o

   

Av rebecka - 27 mars 2011 20:00

Idag fyller Dexter 1 år.

Första gången vi såg honom .

   5 dagen  hemma , han är då ca två månader.

   

Dexter fyra månader , i Åhus  .

         Dexter 11månader och 28dagar.

    Min lilla prins !!!

I en prinsesskrona xd

Av rebecka - 27 mars 2011 18:35

nu har jag typ krupit runt på stutsmattan sjukt länge m. bella j , 

knäna är helt röda och svider :(

NYHET : jag har fortfarande inte pluggat ett skit sen i torsdags ;)


NYHET 2 :Trelleborg. En person greps på söndagsmorgonen efter en                      misshandel på Stortorget i Trelleborg.

             Det var efter en taxiresa som tre trelleborgare blev oense om                 betalningen. Oenigheten slutade med en misshandel där en av               männen slog en annan med knytnävsslag i ansiktet.
AJJJ MINA KNÄN !!!!!!!!!!!!
nu kmr tre före efter bilder ;)
kissie : 
 
jaden smith :
 
jusstin bieber :
 
         

Av rebecka - 26 mars 2011 19:34

innan alla börjar döma den smale borde ni titta på intervjun.

den tjocke började ...

Av rebecka - 26 mars 2011 18:33

idag var jag i bjärred m. som , vi träffade :

http://bellabrandt.bloggplatsen.se/

http://louiseylacamera.bloggplatsen.se/

http://clarabostrom.devote.se/

och som songleknok ;)

älskar soms efternamn :o

men jag åkte longboard asmkt , jag ägde ju lixom xd ?

vi tittade på en halvlek av p97match mot kävlinge , men den var tråkkkig så vi stack ;)

 

Omröstning

"skriva" om ...
 min dag
 nyhet
 dagens bild
 ngt citat elr så
 flummigt inlägg
 video från mig dag
 video från t.ex youtube
 annat , KOMMETERA !!!

klockan ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards